VTI 11.1 backub blijft hangen op VU Uno 4K

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VTI 11.1 backub blijft hangen op VU Uno 4K

      Heb met wat gedoe de Vti er op gezet en werkteprima tot dat ik met kodi bezig ging, na een opstart liep deze vast.
      Had vooraf een backub binnen de VTI gemaakt, na een reset de usb in de achterkant zoals het hoort, maar nu boot hij niet verder zit vast.
      de stick nogmaals een format gegeven maar niets, maar als ik de orginele er weer op zet laad hij prima, wat kan de oorzaak zijn dat de backub niet werkt.
      ik hoor het graag Ritzie.
    • Omdat de firmware voor de 4K boxen van VU nog ongelofelijk 'buggy' is. Zo erg (samen met héél veel hardware uitval) dat ik er momenteel absoluut niet aan begin. Een duidelijk voorbeeld van 'als we maar de eerste zijn met .....'. Slecht getest en vol op de markt gedumpt en maar hopen dat het goed gaat. Niet dus....
    • Ritzie10,

      met kodi erop is het heel lastig om over stabiliteit te spreken.
      wanneer je ook maar iets van kodi erop zet is er geen ondersteuning door het team
      het is jouw eigen experiment dat je het best deelt met mede kodi gebruikers

      indien het mis is gegaan moet je helaas het image vers en zonder backup flashen via de USB

      VTI 11.x is ook bij andere gebruikers op de UNO4K prima in orde en geeft geen problemen ook niet met de backup


      Wat mimisiku overigens schrijft over de UNO4K is natuurlijk complete onzin.
      :D keine kohle mehr :D
    • @tonskidutch, bedankt voor je respons oke goed te horen heb de vu uno 4k nog maar twee dagen in huis geeft een heel mooi plaatje mooie grafische ondersteuning voor mijn LG led tv, dus toch maar houden en niet terug brengen.
      Zal nog maals een nieuwe vti 11.1 er opzetten zonder kodi, en dan een backup maken kijken of het dan goed gaat.
      Bedankt Ritzie.
    • @tonskidutch had inmiddels een fresh install gedaan van van de vti 11.01 kodi had ik werkend gekregen doormiddel van update, prima mooi werkend te zien , maar op een of andere manier is er ergens in de firmware oude bestanden blijven staan als ik kodi verder configureer vind hij oude instellingen terug, en daar ben ik niet blij mee, hoe kan ik nu een clean install van een vti maken die geen gebruik maakt van oude bestanden.
    • kodi slaat wellicht enkele instellingen op de HDD of USB op
      zo niet heb je dat zelf voor het flashen veroorzaakt door de instellingen te backuppen
      en indien jij die restored na een niewe flash staat het er weer allemaal in

      in de VU+ zelve, wordt niets opgeslagen van kodi bij een flash van het image wordt immers alles overschreven (behalve bestanden op de HDD)


      ik weet wat op de hdd staat en of usb
      en
      ik weet wat ik backup en restore

      maar oefening baart kunst dus flash opnieuw en doe de setup zonder restore instellingen
      als je van oude kodi instellingen af wilt
      :D keine kohle mehr :D
    • bedankt voor deze, nog een vraag en dan stoppen we er maar mee, kodi werkt prima, maar zodra ik de HDD aansluit op de vu stopt kodi heel vreemd. oke bedankt goed weekend.
    • Bij een nieuwe installatie vanaf USB word de map media/hdd/ niet opgeschoond, in deze map staan ook kodi instellingen onder een map kodi ( zo uit mijn hoofd) dus bij problemen eerst oude troep uit de map media/hdd en / of media/.. verwijderen. je kunt het ook verwijderen als je al een nieuwe image hebt geladen en voor dat je de plug-in installeerde.
    • @harry2000 heb op mijn HDD gezien maar daar staat geen media in maar wel een hidden .kodi maar kan die niet verwijderen (MAC) staat dit niet toe jammer blijf dus met dit probleem zitten.