Wifi adapter Solo2

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Wifi adapter Solo2

      Hallo mensen,
      Inmiddels heb ik een Solo2 aangeschaft en die werkt uitstekend.
      Ben lekker bezig met het ontdekken van alle mogelijkheden.
      Echter heb ik al wel iets waar ik niet uitkom.
      Ik krijg de wifi adapter (VU+ 2.4 ghz, 300mb) niet aan de praat.
      Dat wil zeggen, ik krijg geen verbinding met de router.
      Bij de adapter zit wel een mini-CD met ik neem aan drivers, maar volgens zeggen zou de adapter plug & play zijn.
      Nou, dat plug ging wel, play iets minder...
      Is er misschien een Solo2 gebruiker die ook een wifi adapter gebruikt, die mij misschien een stukje op weg kan helpen met de juiste settings?
      Ik hoor graag van iemand...
      Gr, Ron.
    • Hallo, ik had een Uno met de draadloze adapter in gebruik is. De adapter is plug and play. Aansluiten op de doos en maak verbinding met de router.Wat niet werkt voor u? De adapter wordt direct gedetecteerd door de solo V2, tenzij u hebt gewist met VTI Zero WLAN-ondersteuning.Dan zou je opnieuw moeten installeren van de.
    • Er staat bij mij een OpenPli image op.
      Adapter erin gestoken, zoeken naar netwerken, groene knop voor verbinden, netwerk interface JA, automatisch ip JA, verborgen netwerk NEE, Netwerknaam ROUTERNAAM, Codering WPA2, coderingsleutel ingevoerd, OK.
      Vervolgens krijg ik geen verbinding.
      Moeten er nog andere zaken ingesteld worden?
    • Is er een MAC slot op de router actief? Kunt u verbinding met andere nieuwe apparaten aan uw router?
    • Dan weet ik, helaas, niet in staat om verder te gaan. Door OpenPLi Ik ben niet bekend.misschien kunt u nog proberen om handmatig de IP-adressen in plaats van DHCP te gebruiken.Om te testen kan de codering van de router naar WEP of onversleuteld wanneer het gaat, is het aan de encryptie in te stellen.Ik hoop dat u een oplossing te vinden.