VTI installeren

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VTI installeren

      Hoi allemaal

      Ben hier nieuw, heb net mijn eerste VU+ uitgepakt en aangesloten. Gewone installatie gedaan, maar nu kijk ik verder en denk eraan vti te installeren.

      Bij de wiki val ik al op een eerste probleempje. Als ik het image (zoals aangegeven) extract naar de usb stick, staat er ook nog een mapje "archief" op die stick.

      Vraag: moet ik dat laten staan, de wiki is niet duidelijk...

      Wichtig: Bitte das Archiv auf dem USB-Stick entpacken, dann werden auch die Verzeichnisse korrekt erstellt.

      En daarna staat er dat er maar vijf bestanden in het mapje vu+ zero mogen staan.

      Bedankt alvast voor de tips, het is een hele zoektocht als je geen ervaring hebt met dit soort box, maar ik wil het heel graag leren.

      groeten, Paul
    • De VU+ Zero kun je gemakkelijk installeren

      1. Pak een in FAT32 geformatteerde USB stick waar slechts één partitie op staat! Dus ook geen verborgen partities á la SanDisk U3!
      2. Download je VTi versie voor jouw ontvanger type (dus VU+ Zero neem ik aan)
      3. Pak de bestanden uit op de USB stick. Zo weet je zeker dat alle bestanden in de correcte directory staan (bij mijn VU+ Solo SE zijn dat 5 bestanden).
      4. uSB stick veilig uitwerpen! Dus niet even zonaar uit de USB poort rukken!!!
      5 VU + Zero stroomloos maken.
      6. USB stick in de VU+ Zero steken
      7. VU+ Zero aanzetten..

      Flashen zou vanzelf moeten gaan.

      Let erop dat je na een succesvolle flash in elk geval nog je netwerkinstelling moet doen omdat je natuurlijk wil updaten en je zal ook een softcam moeten installeren..