Alle tuners in gebruik

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Alle tuners in gebruik

      Hoi,

      Sinds kort heb ik het probleem dat al mijn tuners in gebruik zijn. Het probleem lijkt voor te komen als in de streaming poorten in de router door verwijs naar de box.
      Heeft jaren zo gewerkt. Ook als ik een nieuwe image flash zijn er na de wizard direct tuners bezet.
      Herkent iemand dit probleem. Het ligt niet aan VTI want ook met Black Hole heb ik na de installatie direct dit probleem.

      Gr. Jacco
    • Wat doe je exact in je router?
      Port Forwarding naar buiten toe zodat je van ergens anders ook access hebt op je ontvanger?
      Normaal moet je in je Router namelijk niets instellen als je gewoon intern je ontvanger gebruikt.
      Als je hem extern gebruikt zit er misschien iemand "binnen" en streamt kanalen of zo...
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!
    • maar <ip van box> is dit een lokaal adres achter een NAT (van de vorm 192.168.x.x of 10.x.x.x (of het zeer ongewone bereik 172.16.0.0 – 172.31.255.255)) ? Of een publiek IP adres?

      Indien publiek: heb je een wachtwoord actief voor je webif/streaming? (en is dit het standaardwachtwoord?)
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von Clemens ()

    • dat is een lokaal ip...dan moet je in je router niets forwarden (dat is enkel als je van buiten je thuisnetwerk toegang wilt hebben)..."reset" die instellingen eens (dus verwijder de instellingen die je daar gemaakt hebt) en kijk of het beter is...

      stream ports kun je normaal aanpassen via menu -> installingen -> openwebif.
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!