Vu+ Duo 2

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • hoi,
      Ik hoop hier wat vragen beantwoord te krijgen..
      Het liefst in het nederlands..
      Ik heb sinds kort een vu duo2 dit is allemaal nieuw voor mij omdat ik 4 jaar lang gebruik heb gemaakt van amiko..
      Ik ben nu wel zover dat ik blackhole heb weten te installeren en een zenderpakket van hans erin heb gekregen..
      Nu heb ik nog een paar dingen waar ik graag hulp bij zou willen hebben?
      1. Hoe krijg ik de afbeeldingen van zenders bij de zenders?
      2. Hoe krijg ik die afbeeldingen vervolgens in het extra schermpje?
      Dat is ook het enige wat die wat mij betreft hoeft weer te geven.
      3. Hoe kan ik de afstandsbediening instellen zodat hij bij de page up toets gewoon een zender vooruit gaat en andersom natuurlijk ?
      4. Wat betreft kodi heb ik al diverse filmpjes bekeken om ondertiteling toe te voegen maar dat doet hij ook nog steeds niet, iemand enig idee?
      5. Hoe kan ik zien wat er precies voor tuner inzit? Dvb-s of dvb-s dual?
      6. Hoe stel ik de vu app in zodat ik met mijn telefoon kan zappen?
      Alvast bedankt
      Mvg Tim
    • Om te beginnen zul je hier de beste antwoorden krijgen als je het VTi Image gebruikt, aangezien dit Forum de thuishavenis van het VTi (en naar mijn mening is het VTi ook iets makkelijker, zeker voor beginners). Dus het kan zijn dat niet elk antwoord even makkelijk met Black Hole te realiseren is (omdat daar bv. een ander plugin voor hetzelfde doel gebruikt wordt of een bepaalde plugin niet op de feed ligt).
      Het VTi Image kan je vinden in de Database.

      1. Piconpaket van de feed laden, eventueel eerst een USB Stick mounten zodat de flash niet te vol geraakt. Manueel gaat het ook (via FTP of met E-Channelizer/DreamboxEDIT/iDreamX)
      2. In de instellingen van LCD4Linux (onder menu->extensies)
      3. Dat gaat bij het VTi met het plugin Multiquickbutton, kan geinstalleerd worden via de feed, terug te vinden dan onder menu->extensies, daarmee kan je dan alle knoppen remappen. Of het blackhole ook MQB op de feed liggen heeft (of zelfs voorgeinstalleerd is) weet ik niet
      5. Kijk of op je module "LNB in" in 2 keer staat (Dual Tuner) of er een in en uitgang is (Single), of kijk bij de tunerconfiguratie naar het aantal Tuners dat verschijnt.
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Clemens ()